12:01 AM

: BN perlu rebut kembali kerusi ADUN Sri Tanjong: Fung

Posted by pbs-sri-tanjong |

TAWAU, Usaha untuk mendapat balik kerusi Ahli Dewan Undangan Negeri Sri Tanjong adalah satu matlamat yang perlu dalam mengembalikan kawasan tersebut kepada Barisan Nasional (BN).

Pemimpin Kemajuan Rakyat (PKR) Sri Tanjong untuk Parti Bersatu Sabah (PBS), Fung Len Fui berkata ini adalah penting dalam terus mengukuhkan kedudukan BN di negeri ini dan sekaligus terus membawa kepada pembangunan yang kini amat diperlukan oleh kawasan tersebut.

Fung dalam satu majlis makan malam berkata walaupun kerusi tersebut telah jatuh ke tangan barisan parti pembangkang tetapi ianya tidak bermaksud BN tidak akan dapat merebut kembali kerusi tersebut.

`Kita mampu untuk memgambil balik kerusi tersebut dan membawa pembangunan yang patut kepada kawasan tersebut’, katanya dalam majlis tersebut yang dihadiri oleh ahli parti dan masyarakat.

Pada masa yang sama, beliau berkata PBS Sri Tanjong akan membuat rumah terbuka Tahun Baru Cina pada Februari 1, 2009, bertempat di dewan Sin Onn dari jam 9.00 pagi ke tengahari.

12/01/2009

Caption: Fung sedang memberi ucapan beliau dalam majlis tersebut.

0 comments:

Subscribe